Dagens crush

Jag har (surprise, surprise) hittat en ny serie att titta på. Den har sänts från Netflix och alla tretton avsnitt publicerades samma dag på sidan. Serien heter Hemlock Grove och handlar kort om en varulv-människa som kämpar mot monstret i sin kropp. Lite andra underliga saker händer även i staden. Det börjar med ett brutalt mord, jag gärna inte hade velat se. Jag har bara sett tre avsnitt, så jag har inte riktigt fått all info än.

Men dagens crush är då en av skådespelarna i serien och svensken Bill Skarsgård. Han är så underbart weird i serien att jag blir kär. Kär i både honom och i serien. Den där mystiken han utstrålar, glimten i ögat och leendet. Jag är helt enkelt kär.

bill.skarsgård

bill-skarsgard-hemlock-grove

billskarsgård

Kommentera

