Lördag

Oj hörni, vi är redan inne på andra veckan i juni och vi har fått lite sommarvärme hit i norr också. Jag har jobbat fem dagar på mitt sommarjobb och har fått mycket information och jag hoppas en del har stannat kvar, för nästa vecka ska jag försöka klara mig själv. Jag tycker jobbet passar mig riktigt bra, börjar först elva på dagen och det passar min sömn så otroligt bra. Jag försöker somna klockan ett och vaknar runt nio. Jag har tid och ork att äta frukost, något jag aldrig brukar göra. Jag kan sova längre om jag vill, men jag kan också stiga upp tidigare och träna före jobbet. Det enda negativa med att jobba 11-19 är fredagskvällarna. Hoppas jag får en rutin in och kan jobba lite snabbare och därmed även sluta lite tidigare.

Det är lördagkväll och jag sitter/ligger i soffan och lade just på första avsnittet av The O.C. (en av mina favoritserier från ”ungdomen”), har absolut inga planer på att göra något vettigt alls resten av kvällen. Jag har laddat upp med gårdagens chips och godis och åt vårrullar till middag. Skön och ledig kväll helt enkelt. På tal om O.C. så är det en serie jag kan se hur många gånger som helst, och jag har ingen aning om hur många gånger jag har sett serien, dessutom kan jag nu som då se ett av favoritavsnitten. Även fantastiskt att serien finns på Netflix. Så ni vet var ni hittar mig de närmaste dagarna om jag inte jobbar eller tränar.

Kommentera

